2013年9月9日 星期一

圖書館借書~




2009年5月14日下午1:08公開累積瀏覽 8 0
早兩日已經幫亞女 在圖書館借了六本關於室內設計的書, 但昨晚才發現原來都要廚房D廚柜呀! 問她是否笨B媽媽那款?  又說不是. 亞Sir 話太簡單 , 剛才又去借多五本, 但忘記帶車仔, 五本很重呀大老!

下大雨~芝麻糊




2009年5月24日下午1:17公開累積瀏覽 247 1

落雨前~




2009年5月22日下午2:04公開累積瀏覽 10 0
我們都好怕下大雨, 尤其是夏天, 當天氣好熱, out 雨, 又落唔出, 種有很多大水蟻出現, 雖然我們已經有紗窗, 牠們總要迫進紗窗中, 有時候都會成功.

下大雨~




2009年5月21日下午1:58公開累積瀏覽 13 1
昨晚, 行雷閃電, 好大雨, 我隻狗好驚四處爪嘢和咬紙皮箱, 又要立刻張窗關好,無論打風落雨每每都只有 " 亞媽"  起身關窗, 其他人是沒有感覺, 有雨就拉被傘住對腳! 大老, 十幾隻窗, 點可以一同關上呀!
劉比蒂的相簿
4000
yellowbus
我D狗狗都好驚行雷閃電
劉比蒂
不知道為什麼, 但牠在我們身邊又唔會驚喎!

看中醫~~~~ 模型後記~




2009年5月20日下午12:51公開累積瀏覽 5 0
昨日吃完藥, 晚上可以訓啦! 雖然不是一晚到天光, 但都好過訓唔到, 今早繼續看中醫再清清, 針多一次, 兩樣加起一共 96.9個大洋.  

和時間賽徑 ~




2009年5月18日下午1:22公開累積瀏覽 8 0
天呀! 每日做到冇停手,一共3 人做, 畫呀, 畫呀,  昨晚收 10:30 , 今早9:30 閞工, 只得2人, 到現時在還欠室內間隔, 人都發發神經, 明天交課.

大功告成!




2009年5月19日下午5:53公開累積瀏覽 7 0
做了幾日現時先至是人樣, 因為擔心做唔起, 夜晚好眼訓但個心又訓唔著(大夫說是肝熱) , 大清早又要起來, 每日只是訓6-7 個鐘.
昨晚11:30 做好了~ 模型, 二女說她革命還未成功~ 還要努力
今早, 才知道她昨晚通霄 但未做完呀!   她說"上帝可否給我多一點時間"
我今可以自由啦! 剪髮, 看中醫和針灸, 因為年紀大有老花, 有近視, 看不清細微, 不戴眼鏡個頭要聞吓D卡紙, 日子有功, 個頭昨晚抬起就好痛, 不可不做一個動作" 誓不低頭" 啦!
現在大夫一出馬 "針", 什麼事都解決

繼續努力~




2009年5月16日上午8:58公開累積瀏覽 10 0
昨晚做到10:30 , G/F 完成了, 很困難呀! 每個角都有D差距, 模型要用1:50 比例尺做, 但圖呢就要 1:100 , 好在以前在 consulting firm 做過, 知道draftsman 怎樣畫圖可以給意見, 但模型呢 
今日,大家繼續努力! 還有3 天交課 !

做模型呀!




2009年5月13日下午1:24公開累積瀏覽 6 0
今日, 一大清早便幫亞二女做模型 (是兩層高, 要內外wall, window , 最好還要有傢俬), deadline Monday !

亞仔打比賽~




2009年5月26日下午12:02公開累積瀏覽 7 1


因為和亞仔報名參加了中銀全港羽毛球比賽, 抽籤是在順利康樂中心的室內場地比賽, 所以一放了學回家吃d 嘢就要出發, (剛家中有大女從舊公司帶回家的3隻糉,  feifei 姐一次把 糉 "sharp" 好, 亞仔一連吃了兩隻, 我發現時已經太遲! )