2013年9月12日 星期四

開學日~


2009年10月9日下午1:41公開累積瀏覽 31 0


5 Oct. 09
二女開學日, 以後返將軍澳新校, 每程轉 3 次車 , 1) 從家搭小巴/巴士 , 2 ) 再轉巴士到牛頭角, 3 ) 再轉地鐵到調景嶺站....亦都可以由 1)  到火車站搭車到九龍塘站, 再轉地鐵官塘線到調景嶺下車.......

牛肉包~



2009年10月9日下午12:43公開累積瀏覽 16 1


9 月底
有一日, 亞媽問我 "亞蘇 " 在電視中食牛肉包地址在那裡........她想星期日和老豆搭$2巴士去食下......

叉燒~



2009年9月28日下午2:23公開累積瀏覽 253 8


星期五, 買左肥梅頭, 整叉燒..........
回家後把梅肉洗淨, 隔水, 最好吸乾d 水.......

鹽水雞~



2009年9月26日下午2:14公開累積瀏覽 180 5


人, 有時要偷下懶至得........昨日買了隻唔大嘅冰鮮雞
平時會用來煮下咖哩, 豉油.....今次整鹽水.....

身高~



2009年9月23日下午1:35公開累積瀏覽 27 5


昨晚睇 tvb 亞蘇, 她在節目中介紹了三個高人, 兩個係甲組籃球員( 身高200 CM, 207CM) , 一個係日本餐廳廚師 (唔記得幾高, 不過都係相差無幾).

雞腳~



2009年9月21日下午3:45公開累積瀏覽 74 1


早幾日大女說好耐冇食過酸辣雞腳.........所以星期六就在梁九記買了一磅左右急凍雞腳和魚露, 酸辣雞醬家裡還有....

胃痛~



2009年9月18日上午8:26公開累積瀏覽 30 2

9月3日, 亞媽腳痛睇私家醫生....醫生給了兩日藥......回家食完兩日藥後.....發覺個胃時不時痛.....一食野就痛.....

牙醫~




2009年9月17日上午11:47公開累積瀏覽 44 0


自從小學畢業後, 牙齒檢查都要自己找私家醫生......

第三天~



2009年9月13日下午4:50公開累積瀏覽 7 3


11 Sept 09
上午
今早因為昨晚又夜, 而且公司有人作病, 所以出門口之前飲了一杯橙水- xxC, 死啦忘記我一飲橙水個肚就有問題, 好在冇上車, 立刻轉乘火車...嘻...因為有廁所ma .....而且又可以用另外的路線回公司......

第二天~



2009年9月13日下午3:34公開累積瀏覽 9 0


10 Sept. 09
上午
今日準時回到公司, 因為早上多數係做 C.O.D. 單=要即收支票, 所以舊同事自己就做文件先, 好等運輸送貨收票, 而且她又可以教我點出單. 舊同事當然眼明手快, 一時打文件, 一時睇電郵, 一時接電話 (大部份都是講普通話, 係同一時間, 口講電話時, 隻手就打緊文件或睇電郵) 心點只二用, 簡直三, 四用) 問她點解會可以禁快, 原來她是做開物流公司, 再問她點解要走, 在這裡做了幾耐?

返工第一天~




2009年9月9日下午10:53公開累積瀏覽 9 1


今日 7:15 出門口, 搭 7:40 特別車到荃灣, 好在早點出門口, 因為巴士途中遇到交通意外塞車, 9:00 到達公司, 但心急如焚, 唔想第一天就遲到.

返工~



2009年9月8日下午4:14公開累積瀏覽 15 3

昨日早上把cv 傳真去一間物流公司, 心想現在多是用電郵apply 啦, 中午就收到電話說今早見工.
11:15 荃灣見工, 原來是一個台灣物流公司, 幫個客做出口, form 一個部門, 所以係好新, 只有一個月, 要個開荒牛, 懂出 invoice & packing list.

坐街~



2009年9月6日上午11:50公開累積瀏覽 10 1


學生哥大部份都返了學, 餘下大學生......9月中才開課d 學生......10月份還有係我個二女啦!
10月份.....係, 10月份......因為搬新校舍到將軍澳......還有d 部份未整好......要10月頭才開學.....已往是 9月中先番

眼科~



2009年9月7日上午8:43公開累積瀏覽 368 1


時常聽見人們說: 年紀大, 眼又濛 , 耳又聾, 一d 都冇錯
年紀大, 眼嘅問題多少都會有出現, 眼水唔夠, 發炎, 青光眼, 白內障, 飛蚊, 黃斑.......

見工~



2009年9月4日上午11:21公開累積瀏覽 6 2


說回見工.....
地點柯士甸路......雖然說下午6:30, 但氣溫冇跟隨......都係禁熱.....在大廈門口 6:10 涼一陣才上去......

七姐誕~



2009年8月27日下午1:47公開累積瀏覽 14 0


昨日是七夕=七姐誕=我媽生日

拆線~



2009年8月27日下午1:25公開累積瀏覽 5 0

23 Aug 09
當天亞仔拆線, 二女說和細佬去, 所以由她陪去分科診所......
姑娘唔比二女入去睇住拆, 拆完後只是說要兩日後再回來洗傷口, 詳情冇講.......回家後再問細佬.....都說唔知點解.....

室內設計書~



2009年8月16日上午12:17公開累積瀏覽 48 1


7月尾和二女到商務幫亞仔買書之餘, 二女又睇下有冇室內設計書, 找到一本亞sir 影印給她們 notes 的書. 另外又找到3 本書, 每本售價都唔平, 現在又冇減價, 如果全部買齊要成 500-600. 叫亞女抄下書名, 去大眾睇下有冇得買, 因為會員有 9 折, 可以平d.

超市~



2009年8月17日上午8:58公開累積瀏覽 6 1


而家英國的 blog 友都會講吓, 去邊個超市買什麼野.....邊個超市有得賣.....邊個平d呀!  其實我全部都知道 tesco, asda, sainsbury, wal-mart.....

意大利米~



2009年7月18日下午2:19公開累積瀏覽 218 2

追 追回  5 July 2009
在梁九記看見有意大利米賣, 太子仔說這d 米可以煮西班牙飯, 腦一轉好多外國 blog 友都煮過, 所以買了回家, 才左找找, 右找找, 最后找到 szechung 處跟他煮一煮.

跌打~




2009年7月28日下午1:58公開累積瀏覽 7 0


昨晚準備訓時, 聽見廳中二女和亞仔, 依依哦哦, 后來二女入來說細佬整親隻腳趾腫了.

工作完結~



2009年7月26日下午5:14公開累積瀏覽 0 1

工作對人來說好重要, 最主要是可以賺錢, 可以學野, 可以充實生活, 可以和社會冇脫節, 可以認識到唔同行業, 唔同人, 唔同濟預的人和事........

回復正常~



2009年9月3日上午10:15公開累積瀏覽 0 2


九月呀, 終於回來了~

曬被~



2009年7月25日下午4:48公開累積瀏覽 28 3


因為早前太多野要兼顧, 所以有"cool熱" 警告都冇時間曬被!
早幾個月, 已經好 hate 果張被, 每人至少有2張被, 6 個人都12張啦! 有d 可以洗, 都洗好, 還有d 要 曬ma ! 4張 二奶被, 其中一張是雙層雙人(不是我的, 屬於是另外一半專用的)  洗了好難乾架. 不過天氣報告說下星期四和五, 又有 "cool 熱" 警告, 對我來說簡直一流, 但對戶外工作d 人就十分之陰公啦!

約會~



2009年8月20日下午12:53公開累積瀏覽 2 4


因為二女2003年升讀中學,自己離開學校又好耐, 所以在 2002年某月份再報讀夜校中二, 再重新學習, 準備明年教二女, 但只讀到中三, 因政府唔開辦成人課程, 將辦學權交於其他機構, 以前中一至中三是免費, 中四後每月只收百多元, 但轉交后學費每月要收取八百至千二不等.....自己已經讀完中五, 今次是希望溫故知新, 所以都冇繼續讀下去, 留反d 錢給二女讀其他興趣班好過啦!
但係當時d 同學都會有定時約會, 正確是飯局! 唔係打麻雀果d囉!

電視劇~



2009年7月24日上午12:00公開累積瀏覽 0 1


早排有說過會講下個電視劇的真人版, 因為這兩三天發現了再不可以在這裡禁open 來講, 個中原因是我偷懶之過, 給人發現了. 早知唔禁懶啦!
其實我都好想在這裡講一d 唔開心野, 可以吐吓苦水 ! 或者等吓機會暗中講d 講d 啦! 在6月和7月裡發生好多唔開心野, 哭了好多次!
劉比蒂的相簿
4000
何媽
  • 何媽

  • 2009年7月24日下午4:11


早晨! 開心過每一天!!  
劉比蒂
早晨! 食了早餐未呀! 現在氣溫上升 33度! 好熱!

打波~



2009年7月23日下午4:21公開累積瀏覽 1 1


這幾日唔舒服, 星期一晚少少喉嚨痛, 但星期二 早上開始乾確, 晚上火燒禁 ! 全日唔想講野, 飲鹽水都唔得, 要看中醫, d 女說是否h1n1 呀! 傻咩, 我都冇發燒!
看完中醫食了兩日藥, 喉嚨唔痛, 但咳呀! 昨晚咳到死!

有成績啦~ (加模型)


2009年7月17日下午7:32公開累積瀏覽 9 1

終於有成績, 中午時打電話問二女成績怎樣, 知道后又再通知大女, 我倆都一齊說又有麻煩了!
二女入了室內設計系, 好開心! 要等亞 Sir 拿暑期功課, 現在還未回家囉!