2013年9月12日 星期四

牛肉包~



2009年10月9日下午12:43公開累積瀏覽 16 1


9 月底
有一日, 亞媽問我 "亞蘇 " 在電視中食牛肉包地址在那裡........她想星期日和老豆搭$2巴士去食下......
我聽到后上網找了正確地址........九龍城一間正店, 一間分店.......還有其他好食的地方.....如施 sir 介紹的泰國菜.......
我當然唔會要她們自己去啦.......一行四人.......向九龍城出發.......到達11:30 .....
門口已經排滿人.......要取籌呀......不過都好快就有位.......
一坐下, 亞姐就問是否要牛肉包.....因為煎牛肉包需時.......order 了4個先......$10/個.....還點了半隻 唔記得叫什麼名, 有汁的白切雞, 酸辣湯, 三絲冷麵, 糖醋魚......
每張枱寫著每人最低消費$20........
雖然店鋪地方唔大, 但人流都好快......睇著隔離左右d 枱好快就第二批人......
d 食物一一上枱........我地唔係食家......不過都覺得唔好食.......酸辣湯, 只有酸唔辣.....隻雞d 肉太林.(亞媽話冰鮮雞嚟 , 半隻$9x )....冷麵d麵太粉和唔夠凍......糖醋魚, d魚就炸得好脆, 但個汁唔夠酸.....
牛肉包d 汁好 juicy, 我唔食牛肉都覺得一d 都唔羶.......正 ! 這餐多謝 $3xx
啊! 唔怪得人流禁快.......有最低消費......大部份人都只食牛肉包.......
第日只食亞蘇介紹的食物.......其他d 可能真係唔太好食.......要再測試一下才下評論.....
原本今日係九龍城一日食野團, 因為亞媽睇見食禁少東西就要 三百多.......話自己腳痛要回家......所以冇試泰國菜啊 ! 4 時就各自回家去 !





劉比蒂的相簿
4000
Szechung Kayaker
我好多年前食過,都係同你地差不多印象。
劉比蒂
係嗎!

沒有留言:

張貼留言