2013年9月12日 星期四

鹽水雞~



2009年9月26日下午2:14公開累積瀏覽 180 5


人, 有時要偷下懶至得........昨日買了隻唔大嘅冰鮮雞
平時會用來煮下咖哩, 豉油.....今次整鹽水.....

我亞媽以前會用個大瓦煲 (煲醋) ......但我家都冇禁太個煲......最大果個都係 4.5 L 真空煲.......
雞, 粗鹽, 花椒, 八角, 水.......就係禁多......
1)  水要浸過雞面, 水中加入 2-3 大湯匙鹽 (如果雞和煲係大的話, 就要多D 粗鹽, 自己調教 )
2)  花椒和八角都冇什麼份量 (隨意多少, 但唔可以太多, 會燥)
以上 1) - 2) 全部凍水放入水中 (其實凍水或熱水下, 問題唔大, 我懶所以一齊放)
3)  水煲滾後, 把雞放落煲中, 不要蓋煲蓋, 等水再翻滾, 蓋上蓋, 然後熄火
4)   一直不要打開煲蓋, 直至食飯, 才取出放涼, 切雞上碟
整鹽水雞最好早上準備定, 因為係D 水把雞浸熟, 途中再冇加熱, 如果時間唔足夠的話雞就唔熟架 !
唔係用真空煲, 只是借用內煲咋, 不要弄錯!
有D 人唔加禁多鹽, 因為取出雞後, 放涼, 再加入醉雞汁, 成為第二樣菜色啦!
如果覺得餘下D鹽水汁, 冇用好 SIDE 的話, 再浸雞亦和牛展都得架, 就係街賣D 白雲 什麼.......什麼........
浸雞亦D 時間會少D, 牛展呢, 就要麻煩D, 真係要放在真空煲焗多少時間啦 .......自己調教......浸完可以作冷盆食架 !
劉比蒂的相簿
4000
  • waiyi
    • waiyi

    • 2010年10月7日下午12:14


    Looks not that difficult I want to try!
    • 劉比蒂
      try it ~
  • Szechung Kayaker
    熱水下雞,雞皮收縮得快,那可能會靚仔少少掛 .....
    • 劉比蒂
      係掛 !
  • Ching Yee Helen
    好似好易咁喎
    • 劉比蒂
      你買雞來整, 我今日用舊鹽水浸雞亦!
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年9月26日下午8:40


    放花椒, 八角應好好味, 要試下!!
    • 劉比蒂
      整完話比我知得唔得呀!
  • Hanna
    • Hanna

    • 2009年9月26日下午6:06


    嘩,你呢個雞幾易整噃,等我過兩日買番隻雞嚟試吓先!
    • 劉比蒂
      初初整唔好放禁多鹽先, 整多幾次再調教!

沒有留言:

張貼留言