2013年9月12日 星期四

回復正常~



2009年9月3日上午10:15公開累積瀏覽 0 2


九月呀, 終於回來了~
大家都回復正常, 大小學生哥返學, 父母都鬆了一口氣, 每個媽媽最少可以有半日自己時間啦! 我都不例外, 其實我好怕放暑假, 因為他們在家時間長, 一有時間就食野, 無論買幾多野在家都好, 像蝗蟲一樣, 一掃而空, 只餘下包裝紙......雖然暑假不用交什麼費用, 但買野食d 錢都差無幾囉!
開學第一天, 例牌簽通告....學生資料....健康申報......手冊....飯單.....一共八大張,  又和亞仔申請兩星期暫時唔上體育課....
今日開始上半日課啦, 下星期一開始返全日囉!
話說返學後找工作, 開學當日在勞工處找了幾份工, 2 號早上sent email 去, 我想都要等幾日或以上才有回覆.....
所以昨日又去打理一下d 煩惱絲, 雖然個樣都唔似一把年紀, 但一看個頭就出買了自己....當成頭包裹保鮮紙時, 電話響起2 次......都冇接聽.....後來再接上.....問我下午得唔得閒.....(我早一日已經約了朋友食午飯......而且.....而 且......又要回家取自己d資料......)
回答唔得喎! 晚一點......6:30 pm ......o.k.........
其實真冇想到第2日就會有得 interview 架! .........
劉比蒂的相簿
4000
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年9月5日下午9:41


    我都有同感, 小朋友返學好過在屋企!!
    • 劉比蒂
      冇錯, 回復正常是好事.
  • 張師奶
    good luck to yr interview!!!
    • 劉比蒂
      見完啦, 等消息! 謝謝!

沒有留言:

張貼留言