2013年9月12日 星期四

第三天~



2009年9月13日下午4:50公開累積瀏覽 7 3


11 Sept 09
上午
今早因為昨晚又夜, 而且公司有人作病, 所以出門口之前飲了一杯橙水- xxC, 死啦忘記我一飲橙水個肚就有問題, 好在冇上車, 立刻轉乘火車...嘻...因為有廁所ma .....而且又可以用另外的路線回公司......
回到公司舊人就說叫我坐在她的位, 正式打單, 她就在後面做我的支援......安排其實我要兼顧的工作給 3 個月小姐做先.....我上了鬼道後才給回我......
她們又叫我工作忙, 都要接電話.....我連公司有什麼人都不知道......坐位表冇......內線冇.....點用都冇人講過......
文件當然我係打得慢啦, 但都快過昨日.... 做COD 單都 O.K. 直屬亞頭當然出出入入啦......因為每3 日就要把文件寄回台灣.......寄之前要 mark 下寄了些什麼, 文件要用 excel 做....我當然識點做啦.......因為這樣今日我食飯 1:00 ......食完飯到超市買定杯麵和麵包好等今晚有得食........
下午
回到崗位大概 1:50, 倉務同事說有份急件要做先, 我打到一半應該唔會超過15分鐘, 直屬亞頭和 3個月小姐說, 這份急件應該係舊人打......唔應該我打, 給了我半個鐘都未打好.......咩呀邊有呀..... arm arm 比咋......我聽見當然有d ......舊人去完廁所回來我就對她說以上一編對話......她說唔洗介意他說什麼.......你當然唔介意啦......你last day.......你一個月前都跟了一個星期......我就 3 日......會飛咩........我只說了我要重新考慮明天重番唔番.......當時心情都好差......反問自己真係做得禁差咩......一 個完全唔懂的 software "ERP" , 要熟都要點時間嗎?  IT 人又站在我後面......又問我有冇寄過速遞......八公....
之後有文件都 continue 做, 冇理d 閒人, 做到大概 5:45 左右, 直屬亞頭入嚟問我叫咩名, 昨晚走幾多點.....一一話比佢聽...... 又過了一陣.....他又問我做成點, 打好味, 我說手頭上這份剛打完.....還有 3 份味打.....他叫我出一出去......跟他出到倉.......他對我說因為他好忙, 冇時間幫我........最後當然要講重點啦.......話老細覺得我唔 arm 佢公司, 叫我立刻可以離開......支票都準備好.......我一看支票.......點解我 apply 係 7.5k , 而家係 7k?????? 第二晚禁夜走有 75大洋+ 30 飯錢......三日一共 805......
心想好在現在走, 如果唔係做了一個月後才知道對方少給你薪水, 錦就.......唉......而且幾個晚上都訓得唔好, 太緊張.....連平日唔出d 豆豆都出.......3 日好像行屍走肉......
在回家途中, 遇上大女對她一一說出, 大女說問我有冇看他們的工作規則......當然冇時間睇啦.......她說其中一樣係如果遲到要扣人工, 如下:
1) 遲到: 彈性時間15 分鐘, 超過9:15 分者, 由 9 點開始扣薪, hk15/15分鐘, 最高扣 hk100/day
2) 事假: 一律扣全薪
3) 病假 : 一律扣半薪
因為他們係用類似八達通咭出入公司, 所以冇得底賴.
其實今次係給我認識不同公司做事手法.......唔會覺得冇左呢份工係可惜! 繼續努力, 下次一定要搵份 trading 公司做, 唔做物流公司! yeah !









劉比蒂的相簿
4000
  • Ching Yee Helen
    咁o既工, 不做也吧, 出面搵個後生, 可能第二天人工都唔要就閃喇
    • 劉比蒂
      我錦嘅年紀, 如果不是太辛苦都唔會走, 一於死賴啦! 原來而家d公司都係唔會比機會人囉!
  • Amy
    • Amy

    • 2009年9月15日下午4:59


    我都份份工做唔長
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年9月14日上午5:50


    不好灰心, 一定搵到另一份. 當見識下而家的還境!!
    • 劉比蒂
      對, 多謝你!

沒有留言:

張貼留言