2013年9月16日 星期一

試用新手機app

因為工作的地方冇得上網,只靠自己的手機,有時得閒都可以寫下blog !

唉 ! 搬blog

本身自己在2日裏, copy & paste 所有文章連相片,亦都執好了所有post 的日期……

巡其他人的blog ,知道唔可以只copy & paste d 相,一click d 相會link 番去yahoo blog , 第日yahoo 關左就咩都冇哂架啦!

好啦, 去 yahoo 打了包,download 埋,放在一邊先!

隨着再在這裡更改哂d 相中連結,左攪右攪,攪左幾日!

又巡blog ,又看見Luyi Happy Family 講,'不可以copy and paste 由  yahoo 搬相過嚟!'

Omg ! 點算呀? 難道真係要重新來過 ,我唔識電腦架,尤其是程式果d呀!

更新近更新近況況



2012年5月11日上午11:07公開累積瀏覽 168 1
在過去的一個月裡......上左大妗員的課程.....對傳統結婚禮節增加了認識.....而且又認識了19 位同學.....又在人海中結識大家....希望能保持聯絡..........

多謝我D同學....最尾的2 個星期五.....我要做助教的一子中.....能等我趕回學校考實務試.....令大家遲放學.....真是十分之感激.....