2013年11月6日 星期三

我家的老狗又一傑作

話說老狗上次捉雞,今次佢發現了 …… 

因為16/10 的一個晚上,我另一半回家,每次佢回家,d狗都會偷走,走出去我老爺處 (因為大閘中又有大閘, 出不到街外)……

我餵佢地食飯,但老狗一味吠,對着坑渠吠……

叫佢回家食飯都唔理… 我叫個仔拿電話照下有咩野? 但一d都冇發現………


隨後9點半左右,就聽見5隻狗一齊大吠………我大女出去睇下咩事…… 只聽見女又大叫………我地一同出去,有條蛇卷在小門上面…… 

老狗女還想沖上去咬佢添,當然比我地制止,我立即入屋,攞電話拍個照先……

話雖如此,我地都唔知點做好,因為男主人沖涼中……  佢沖完出來就話唔知咩?  因為平時講野講左都冇人聽得明,在喉嚨'丁'講野…

佢2話不說,用報紙條打暈條蛇,跟著我拿了隻燒烤义比男主人,一义蛇頭,我還怕佢唔死,拿定菜刀出來,準備隨時大刀一揮………最終唔洗我表演………

之後我用2個膠袋包着掉到垃圾站的膠桶中………

我把相比我家姐的朋友睇,原來係銀腳帶,有劇毒的…… 被咬後不痛不養,但會死於無形,不過佢個膽就最好,可以止咳的…… 好都冇用啦,禁夜佢又住荃灣,冇可能叫佢來!