2013年9月11日 星期三

亞女成績~



2009年7月6日上午11:40公開累積瀏覽 6 3

剛收到來電, 亞女有了成績結果, 一共考了15 科, 上星期已經陸續出了成績, 只餘下2 科未知, 要今日派發成績表才知, 如果有1 科唔合格就要帶以前做d 功課去 interview , 看看可否入到心儀果科.

買書~




2009年6月23日下午2:58公開累積瀏覽 1 0


19 July 09
星期五, 晚上7:00 - 8:30 要參加亞仔學校334講座, 所以早些少到學校順便到商務買 blog 友的新書. 到了商務四處找都冇新書, 唔通眼大睇過龍, 應該唔會呀, 本書個色噤突出, 冇理由架!

出POST 日期

其實我把舊POST SET 左日期和時間先出, 但點解9月底果D會全部出哂來呀? 錦樣的話我點SET 啊! 請各位指教!!!!!!!!!!!

芒果, 大樹菠蘿~




2009年6月23日下午4:27公開累積瀏覽 31 0


今早睇中醫, 取了籌后有時間四處逛, 因為醫生9:30 才到, 又見到同村亞婆婆唔知道現在本區鄉議局旁邊有地方給亞公, 亞婆賣菜和農產品, 所以帶她到新地方走走, 反正還有時間.
一到達看了有個上了年紀的女士 (當然大過我啦!) 問伯伯大樹菠蘿賣幾多錢一個? 伯伯回答hk$15, 還有一個未賣, 我當然唔執書啦! 再問hk$10, 十大元, 立刻取出膠袋, 袋好才付錢, 伯伯又教我點樣才熟, 才好食!
話說回頭, 我隻芒果還未熟曬, 明天可能食得啦! 如果唔得會好似samwei 整芒果啫喱啦!
自己種的紅芒呀! 跌死了好多! 一個都冇食過!

意大利粉~~



2009年7月1日下午7:23公開累積瀏覽 9 0

28 July 2009
因為大女和T小姐昨天去了澳門, 今晚夜才回來, 人少少又偷懶唔煮飯, 又食意粉. 今次買了急凍帶子, 新鮮鱿魚, 雞柳, 薯仔, 食剩腸仔啦. 加上中湯- 青紅蘿蔔湯, 正!


考試~




2009年6月18日上午9:38公開累積瀏覽 1 3


亞仔還有二天就考完試啦! 希望唔好衰收尾!
因為這個月發生了好多問題, 連睇住亞仔溫書都唔得, 靠自己啦! 不過亞媽唔棟住左右, 他就唔會自律架!

曲奇士~




2009年6月15日上午8:56公開累積瀏覽 9 1


原本星期六, 大女放工後要整麵包, 但星期五晚上放工回家已經11時有多, 一入家門就給我喱個亞媽吐苦水, 直至訓落床才醒起唔記得整堅姐的17小時包種, 所以星期六就唔洗整包啦!

錄影機~



2009年7月2日下午2:53公開累積瀏覽 14 3

29 July 2009 (更正是 29 June 09)
星期六, 有親人問我現在我家有冇錄影機? 吓錄影機, 好似好耐之前的物件喎!

家用 ~




2009年6月26日上午11:16公開累積瀏覽 81 2


早兩日和大女閒話家常, 她問了我一個問題是: 如果一個人月薪兩萬元, 要給幾多錢家用?
我說噤你比多少錢家用呀? 她說無論多少都是月薪的三分之一.

跟風~ 砵仔榚 ~




2009年6月29日下午4:53公開累積瀏覽 30 3


27 June 2009
今日跟著紙巾整砵仔榚, 看看原來還有粘米粉, 只買了紅豆便開工, 片糖唔夠份量所以加了少少冰糖. 好容易整. 紙巾說份量可以整到1x個. 因為我只有5個和她一樣款式的小杯, 其他就用大杯裝.
事後發覺都是小杯好d, 因為飯後食一大杯好飽呀! 多謝紙巾食譜!

晚餐~




2009年6月23日下午4:09公開累積瀏覽 11 1


20 July 09
今晚亞女唔返屋企食飯, 所以是但煮意粉, 在梁九記看見有現成意大利薄餅賣, 當然要嘗試吓啦, 食過都ok , hk$18/3塊, 用frying pan 整熱就ok.