2013年10月23日 星期三

我的老狗

昨日大清早,d狗如常跟狗爸出街……

但回來時,帶了不促之客回來………就係一隻活生生的活雞公………

因平時e隻老狗女,最鍾意捉老鼠,雀仔,上星期就發現左一條蛇添………搬了新屋已經捉了3次老鼠,我重申我家冇老鼠的,全部係隔離路過的……

我和2女用狗零食,引佢放低隻雞,然後把雞拋出閘外……… 等老爺的工人姐姐出來先比老爺睇吓………

我老爺話快d掉左隻雞,唔知係咩野喎,雖然佢冇講明白,都唔係好野啦,而家香港都唔比養活雞,還是公雞添 ! 所以叫工人姐姐掉左佢!!! 

我e隻狗好醒架,在我家已經有10個年頭,如果第日唔在,都唔知點算,4隻狗仔,一定打到死囉!



 

14 則留言:

  1. 你呢隻一定係獵犬. 哈哈.

    回覆刪除
  2. 其實佢好叻女丫!!!! 識得自己搵食..係本能黎架嘛~!!

    回覆刪除
  3. 好少見到狗會捉雞,來歷不明都係唔好要了◕‿◕

    回覆刪除
  4. 嘩佢好好身手喎~真係寶刀未老啦!

    回覆刪除
  5. 我把我的blog 轉了做private, 麻煩把你的email address 告訴我,我可以把你加入我的blog.

    回覆刪除
  6. 你哋警覺性很高啊。立刻掉咗隻雞,而唔係食咗佢。話時話,我明明追縱咗你的blog,但你出新blog都係無通知,激激吖><

    回覆刪除