2013年9月30日 星期一

xml

<a href="c:\Users\cathy\Downloads\BingSiteAuth.xml"></a>

申請性罪行定案記錄

今日約了下午2點申請做証明,去到剛剛好,攞左籌等左15分鐘。
 
到我做的時候,已經望到要打手指紋,指紋機同我8月去沙巴一樣款式-3M……

我入境馬來西亞都攪左好耐,幫我做的女士已經擰哂頭,但佢都比我過……

而家又要用e個機,死梗……

開頭做,scan 完右手4隻手指,唔得,再試……又比濕紙巾,抹完,又整乾,又抹機都唔得,又叫我用左手手指按住右手d手指……

攪在好耐,終於得……

好啦! 整完右,就整左……e邊就好d啦!

再到2隻手指公一齊scan , 又冇得左手按右手… 都攪左好耐……不過都攪到……

個女仔話我8隻手指好花…… 2隻手指公就好d ,  但我過e度,都比排我後面d人ma 义架喎,點好d呀? 所以好多時我都過人手的關卡……

佢之後又話要pass 比監證科……嚇得我吖,再問下個個都要的……
10日後就可以打電話check 到結果!