2013年9月10日 星期二

打風~



2009年7月20日下午2:23公開累積瀏覽 8 0


星期六當晚打風, 8點幾已經將天台的花草搬到唔食風地方, 膠枱反轉用把梯壓住, 想一定冇問題啦, 以往都是差唔多, 又冇落雨.

自由的可貴~




2009年7月19日上午12:00公開累積瀏覽 5 0


話說早時要到法庭一走, 星期五當天都走了一徜, 還帶著亞仔,  等他感受一下, 要小心帶眼識人, 唔好以為同學和朋友一定是好人, 有時要付出好大的代價.....

又焗扁意大利粉~




2009年7月18日下午4:14公開累積瀏覽 9 1


追回  11 July 2009
原本大女今日請了假和舊公司同事去澳門和珠海, 但有d 人爽約所以取消一行, 今日就焗扁意粉食, 其實焗野都好方便, 材料一放好, 開爐.....時間一到得食.

kfc 雞卷 ~




2009年7月18日下午2:00公開累積瀏覽 186 0

追, 追 回    4 July 2009
昨日在梁九記看見有 kfc d 雞卷皮賣,  而且天氣太熱都唔想煮飯和食飯呀!
因為天氣真是十分之熱, 雞卷皮買回家后就放在雪柜裡, 等食時才拿出來, 點知每片都黏在一起, 好小心分開都唔得呀! 一個一個洞點可以做雞卷呀! 激死人! 不過我係唔會浪費的人, 唔理禁多一於照做!

我要加入~




2009年6月14日下午4:39公開累積瀏覽 6 1


我又要加入, 個個都沈醉印度, 巴基斯坦......d 芒果, 我都唔執輸呀!
呢個是上星期六在元朗光華買, 個賣芒果女士說星期日就可以食, 你當我傻咩!

點整相條LINK ~

大家都唔知點攪  copy & paste 回來 D 相, 請大家睇下以下條LINK :



http://luyi-family.blogspot.hk/2013/09/yahoo-blog.html?showComment=1378772987143#c4355575055991015231


非常WORK 呀!

對罵~




2009年6月8日下午2:50公開累積瀏覽 2 1


今日心情好差, 因為和人對罵, 討論一d 問題各持己見, 引發而成的.
其實問題存在己久, 只不過沒有正面影響, 所以大家都沒有面對.

整 muffin ~




2009年6月1日上午10:55公開累積瀏覽 13 0


昨日大女開爐整 muffin , 做了一d coffee , 一d 提子, coffee 那d 可能加得太多咖啡粉, 較苦, 提子就保持水準.

嘟..嘟...嘟...停課~




2009年6月11日下午1:11公開累積瀏覽 1 0


全港小學, 幼稚園停課2 星期. 因為發現聖xx學校小學部有11學生患有h1n1 (本土個案) 直至到 6月25日.

大雨後~ 紅芒




2009年5月28日上午8:35公開累積瀏覽 7 0
落了幾日雨.....還未得的紅芒掉了下來, 我們會把它去皮, 切絲, 加鹽, 去水,再加白糖.... 成為芒果酸, 好味道!

申請回鄉卡~




2009年6月5日上午10:17公開累積瀏覽 564 0


今天一早到中旅社申請回鄉卡, 是亞女不是我, 因為18 歲可以申請10年的卡, 十分之方便.
原本舊回鄉卡是去年8月到期, 因為自己太忙忘記跟她換證, 直到過年要去大陸才知道過了期. 而且18歲前換證都是3年期限, 所以等她18歲和身分證一同更換吧!

可憐狗呀 ~




2009年5月27日下午3:54公開累積瀏覽 5 0
話說幾星期前, 每晚大概11:00 左右, 我家都聽見一些慘叫的哀鳴, 好悽涼..... 段段續續直至天光.......大佬晚上要訓呀!
早上, 四處找都找不到答案, 是那一家人噤冇陰公, 要d 狗噤悽涼哀鳴呀!

凍櫃~



2009年8月15日下午4:45公開累積瀏覽 49 0

10年前搬回老家住,  因為住得遠, 出入都要搭車, 所以每隔2-3日就會去買餸. 自從返工后更加冇時間買餸, 一星期一次, 放工后才買d 日用品和每日麵包, 都維持了好多年了.

無聊生活~



2009年8月11日下午4:29公開累積瀏覽 49 3

一個月, 一個月了..... 有半個月是忙收拾殘局, 餘下時間清理自己和仔女d 冇用野......但現在開始無無聊聊......好悶呀!

買舊書~



2009年8月9日上午8:14公開累積瀏覽 61 1


在7月29日的下午和亞女到商務, 幫亞仔買新出版的教科書, 有中文, 英文,和一些作業.

成年啦~




2009年6月4日下午12:24公開累積瀏覽 2 0


昨天到火炭辦理身份證, 成年啦!
話噤快18年, 18年前出世時歷歷在目, 不知過了幾多喜與樂.

急症~



2009年8月12日下午5:04公開累積瀏覽 10 1


昨晚, 當差唔多看完烈火雄心, 亞仔d 朋友 (其實是有親戚關係) 走到家來說, 亞仔流血要紙巾抹血, 二女和工人姐姐立刻走去睇下發生咩事, 因為他朋友冇說到當時的嚴重性, 所以我冇一同到球場.

電腦~




2009年8月8日下午5:00公開累積瀏覽 16 1


這個星期日日都上網好忙, 四處在討論區找尋電腦資料, 睇下 user 對所用的牌子有什麼意見, 有 富士通, 聯想, compaq .....

又打風啦~




2009年8月4日上午11:45公開累積瀏覽 0 0


雖然又打風, 但今次好舒服, 神經病呀! 打風都開心? 係, 因為唔落雨, 好熱呀, 最高有 37度.

商人~



2009年7月31日下午5:55公開累積瀏覽 0 0


商人=生意人 ?
做生意的人要俱備咩條件? 精明, 仔細, 頭腦發達, 或是像士兵一樣向前衝.......

法庭 ~


2009年6月2日上午10:23公開累積瀏覽 0 0


在過去兩個月中, 剛有些事要到法庭走一走, 才發現自己出生在一個正常的家中.

好忙~




2009年5月30日下午12:30公開累積瀏覽 3 0


這幾日好忙, 忙看電視" 巾帼梟雄" 每人的崗位都做得好好, 所以收視上升.
如果我們把自己的崗位做好, 這樣社會就不會出現問題啦!