2013年9月10日 星期二

可憐狗呀 ~




2009年5月27日下午3:54公開累積瀏覽 5 0
話說幾星期前, 每晚大概11:00 左右, 我家都聽見一些慘叫的哀鳴, 好悽涼..... 段段續續直至天光.......大佬晚上要訓呀!
早上, 四處找都找不到答案, 是那一家人噤冇陰公, 要d 狗噤悽涼哀鳴呀!
以前知道隔離左右都養好多狗, 有一家養了大小一共7, 8 隻. 每晚有人走過都大吠, 嘈死人, 好討厭 (雖然自己都有養, 但都太嘈啦)
後來發現那家人把 4-5 隻大狗鎖在一個自己搭建的籠中, 怪不得每晚都哀鳴 (因為牠們以前是冇鎖住的, 2500 尺花園很大, 四處走動)
連續幾晚都是這樣 (其實是每晚都有哀鳴, 只不過太累訓了, 聽唔到) , 前晚頂唔順, 一見到屋主一定投訴,
哈哈! 昨晚給我見到她們的外籍傭工鎖狗, 我由天台大叫下去問她為什麼鎖住, 不要鎖牠們, 一來十分可憐, 二來嘈到隔離左右, 沒法訓覺.她回答是因為住她們二樓d 人說d 狗有人走過就吠得太嘈, 要鎖住.
天呀! 狗唔吠養來做什麼, 狗是看門口呀! (雖然有d 是當仔女來看) . 我和她說如果再鎖牠們我會報警. 她們是自己人一同住3 層樓呀! 如果說牠們太嘈就唔好養噤多啦!
我再想一想, 晚晚只是我們一家聽到, 難道........其他人聽不到......包括戶主?????
昨晚好安眠一晚到天光!

沒有留言:

張貼留言