2013年9月10日 星期二

對罵~




2009年6月8日下午2:50公開累積瀏覽 2 1


今日心情好差, 因為和人對罵, 討論一d 問題各持己見, 引發而成的.
其實問題存在己久, 只不過沒有正面影響, 所以大家都沒有面對.
以前的關係並非這樣, "路遙知馬力, 日久見人心" , "人會變, 月會圓" , 一d 都冇錯, 以前有人說: "你們不是一個鼻孔出氣嗎? " "其實以前是大家沒有共同的道路, 你有你走的陽關道, 我有我走的獨木橋, 互不侵犯".
但現在大家走在一起, 有問題時是否應該解決, 不是發難jug , 自己是否身有屎, 覺得人地挑戰佢......... 說我幫人做野, 積了怨, 內心唔開心, 說了又近乎以上的說話 " 是否一個鼻孔出氣" ......我沒有說偏幫誰人......自己心態一直都是幫得幾多就幾多啦! 家家求, 原來幫人都會給人罵, 其實我都有幫佢, 只不過不著眼, 唔覺得囉! 心淡, 心淡!
我們看成重要的問題, 佢當冇野, 雖然是觀點與角度, 是否大家都要取個共識呀!
是否自小已經就佢, 老人家又說: 有今生冇來世, 在世時唔要見到我地不和, 但唔arm 就唔 arm , 有冇攬錯呀!
原來當事人對老人家說: 如果我們是佢d 朋友還好呀! 可以當唔識........又一個心淡.
當兩個老人家不在時, 我想以後都不用來往了, 所謂 "一代親, 二代表, 三代咀苗苗"
要放低, 放低!

劉比蒂的相簿
4000
SkyBlue
  • SkyBlue

  • 2009年6月10日上午3:16


always hard to deal with conflict!! i get mad all the time too.
clam down la, if possible or walk away and come back lor.
劉比蒂
謝謝! 只是發一下勞 show , 現在好得多了. 事實我們是親人, 關係不可以改變.

沒有留言:

張貼留言