2013年9月12日 星期四

超市~



2009年8月17日上午8:58公開累積瀏覽 6 1


而家英國的 blog 友都會講吓, 去邊個超市買什麼野.....邊個超市有得賣.....邊個平d呀!  其實我全部都知道 tesco, asda, sainsbury, wal-mart.....
並不是9年前去過英國知道, 當時住在倫敦7 天只到過 sainsbury 2-3 次, 而是幾年前做 part time 時每日都要打這四大超市d 單, 簡直殺死人. 每個地區, 正確是全世界有這超市都要打, 因為d 貨是運到世界各地. 兼職果個就要由早上9時- 晚上9 時, 由一星期返2-3 日到 返 4-5日, 但正職果個就放 6 時正.
因為她見有人在打單, 她便全部下放給我, 無論訂倉, 聯絡廠, 運輸, 貨代, 覆電郵, check 提單, 申請產地來源證, 買保險, 寫 draft 紙入單(信用證) 啦! 總之除了報關和睇信用證, 唔使做之外, 全部都要兼顧! 她最喜歡和貨代講吓電話吹吓水, 因為是用4-5個貨代取櫃, 而且老細平時是全世界四處走接單, 一年都唔見佢幾多次.
雖然說她是這樣, 但我都好多謝她, 因為她下放(其實是懶) , 我學到好多野, 由一d都唔認識什麼是 shipping 到現在, 要命的中打字, 講普通話, 都是硬著頭皮去做, 我對人都說她是我師傅, 冇她就冇我今天, 亦都種下另外一個伏線.......
劉比蒂的相簿
4000
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年8月19日上午4:47


    我在香港都做過製衣shipping, 製衣shipping好多野搞, 又要申請licence, quota, 打單, 走貨, 入單. 這是我第一份工, 做了6年. 我試過無阿head. 自己獨立支撐整個department. 不過都係學到好多野!!
    • 劉比蒂
      Garment 冇做過, 所以唔識做, 因為現在要真是識製衣, 才可以入, 不像以前跟下跟下, 大女之前做小家電採購, 現在都是做近付Garment 行業 (scarf & tie) 但都不是稱得上是 garment.
                                                                   

沒有留言:

張貼留言