2013年12月7日 星期六

酒樓篇

2013年11月21日

酒樓在2012年5月份已經confirm 皇上皇集團轄下的荃灣皇朝匯,因為近西鐵站,地方方便容易找,同埋有巴士總站,西鐵,我地2家都方便去.

酒樓樓底高,光猛,最重要係當日有期,所以冇看過好多就落訂了,因為一至四,15圍就可以包場,very good !

到結婚前幾天,先知道剛改了backdrop , 花痴的大女,一見就喜歡,連顏色都超like !





其他的佈置係全包的,大妗同學話以為我地搵人做,佢話錦做一定好多錢!!!!







我大女同學的男朋友就係幫人扭波波, 所以有2個波波新娘,新郎比人一齊影相!



d工作人員都好揸緊d時間,亦安排得好好!

佢地會準備斟茶的杯和茶壺,但自己就要帶紅棗和糖蓮子啦!

另外亦都要講吓cake 先,本身酒樓包蛋糕,我個女冇要,自己定左cupcake tower , cupcake連蛋糕都係$1700左右, 同埋我地一早自費試左d味道先,最後決定邊幾款好味先定嘅!



 

 

4 則留言:

  1. 波波新娘新郎好可愛,荃灣皇朝匯我都去過飲茶,唔錯架◕‿◕

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔錯, 比D BUDGET 唔多, 但可以有酒店的觀感, 我都冇同波波新人影相!

      刪除
  2. congrats!!!!
    好得意,多數係新娘寫blog,都係第一次見新娘媽媽寫,超正!!!
    我都有訂呢間公司既cupcake呀!諗住阿仔生日(同我搭單有份...我地同一日生日)時開心吓!!!
    個扭波公仔好得意呀!!!

    回覆刪除
  3. 因為大女唔寫咪我寫低囉,咪過多幾年唔記得架啦! cupcake 真係好味! 扭波波可以for bb 滿月,結婚.....但我冇同佢地影到相………

    回覆刪除