2013年9月26日 星期四

過大禮

星期二 - 2013年9月25日,3時-7時


就係我大女過大禮的好日子,這個簡單而隆重的一天,我地已經張羅了一段時間,因為大女的結婚,我怕禮節上咩都唔識,我結婚時係媽咪打點一切,所以去年讀左個大妗的課程……

在課程中認識好多禮節,亦都認識一班同學……當然都有d notes 啦! 方便日後跟著做……


但讀書還讀書,就算你讀得滾瓜爛熟,都有野nut 漏,做起上來一d都唔記得啊 ,真攪笑! 堂上miss 講過你讀左,但其他人冇讀,就算自己知唔記得做,都不用驚,做得自然d就得!

我請了同學幫手過大禮,亦都叫佢出門幫手,因為佢平時有舞臺經驗,一d都唔驚……

講回正題,當未來女婿差不多來到時,我的心情十分之緊張,雖然程序都知道點,但都手忙腳亂……

回比男家的十京果,我應該回每樣2包,但回了各一包,我去沙巴旅行時專程買左新鮮的檳榔回來,4個要回3個比男家,但我回左1個,又暈低!!!  

電話又唔記得charge 電,又冇影相,大女要lee 埋房,又幫唔到影相………買左西餅又唔記得拿出來……

好在男家有3人到來,還可以有些相見下人!!!!

昨晚檢討時,同學話好在我都識準備茶接待 !!!!

今次多謝女婿的姑丈,他的妹妹和我同學Irene 的幫忙下完成過大禮! 等待big day 當日的來臨!





  










2 則留言: