2013年12月4日 星期三

上頭

2013年11月20日

當日的中午還在執屋,自己果層叫做執好,立即執埋2樓,因為大女話在自己果層出門,地方大d,冇禁多雜物 ==| ,其實咪又係收收和收……

我在執屋時佢就穿梭於新界東和西……搬野,物資,衫,回禮禮物去酒樓……最後還去冠南華攞掛,先回家……



我執完,就要扮靚啦,油了指甲, 晚上果餐都係叫pizza 回家食,費事洗碗,哈哈!


晚上要等到11點,男家上完頭先到我地,我簡單而隆重準備物品,你睇我只用牛奶樽來插香燭,好快的上頭,但還要等龍鳳燭燒完先可以瞓,後來頂唔順,香燒完我把d龍鳳燭放在廚房sink 盆,就去瞓覺,因為明早6點半就有人到啦!


沒有留言:

張貼留言