2013年9月14日 星期六

半被騙記 ~



2010年12月11日上午11:02公開累積瀏覽 86 2


而家好慶.....好慶.....
比 pccw 騙......各位千萬唔好裝 eye 2 .....如果你想 2-3 日冇自己原來條電話no......你就裝啦!!!!!!!!!!!!!
後記 :
話說上星期, 收到 pccw 封信.....有新 eye2推介....而且又在附近.....所以星期日( 5/12) 去 look look.....
當時個 sales 都有講我地唔可以裝第 2 條線......因為村唔夠線......佢都解釋得好清楚.....邊個號碼用在上網....點樣分 fax 號碼.....我考慮了好耐.....都簽左 24 個月......其實自己都有d 貪多條電話線....而且月費都係比多 $3........
安排左 10/12 安裝.......
安裝後 ....師傅打回公司先話點解用唔番自己條直線號碼.....佢地比左另外一號碼暫時用.....師傅叫我打比 sales....但搵唔到.........再打比 1000.........
佢地講當日之內......會在機樓攪掂..........最遲明天............
好啦 ! 等........一日都冇電話用........唔想用另外一號碼......怕人會 redial....recorded.......
十分之唔方便.................
11/12 .......早上起來 check 吓.....都未得...........10 點幾再打比 1000.........
打左 5 次 1000...........都係按 1 字.........2 字............試左好多次先有人接聽............都唔知接左去邊 ..............
講明來意...........小姐講經理開會...........我死等都唔收線........(因為好耐之前關於 IDD 的.....我就聽佢地講留電話再覆........佢地唔會覆架.....試過去轉到經理處.....佢重衰比過錯電話你 )
等左一個鐘.....經理開完會.....講出原因.........佢話是否 sales 冇講.......又話要等機樓 update 先...........我話如果你地未做好就唔好推啦............簽左5 日後先裝....咩都做好啦..........又話最遲今晚..........吓!!!!!!!!!!!
我講如果有先後次序......錦我排第幾.............
我比個 deadline 佢...........2 pm 要同我攪番掂個 no..........如果唔係叫佢d 師傅嚟攞番架機走.............
終於在1 點前..............攪掂.............其實過程中有好多都唔想長篇大論錦講..........
在這多謝 pccw 維修部方經理 (日班) ..............2xxx 9931

ps.....個電話視像時收聽對方好沙.............同埋普通講電話對方覺得太大聲同空擴...........另外個eye2 唔可以連接無線電話............個機身好重...............







劉比蒂的相簿
  • 小胡子
    • 小胡子

    • 2010年12月21日下午2:45


    獨市生意, 無得選擇.
    • 劉比蒂
      • 劉比蒂

      • 2010年12月21日下午5:32


      係啦.....我地住村.....佢獨市.........

沒有留言:

張貼留言