2013年9月14日 星期六

工作 ~



2010年5月29日下午9:15朋友累積瀏覽 0 0


早一排答應了朋友會在這幾十日裡幫他們......
佢地其實係二女和亞仔的畫畫老師.......
每年都要招收暑期和長期新生.......因為去年搬了上課地方......有d 舊街坊唔知道......
所以今年就幫佢吓地......除了定時在上課地方收新生之外......(其實佢地都有一班老師輪值的)......如果老師不能出席就我替上......一日返 3 小時......
另外佢地還叫我找人派單張.....因為舊年派單張d 人.....浪費了好多....佢地一疊疊的派比人......有d收到單張d 途人都唔底得打電話通知......今年就冇請外人派啦 !
錦 ! 當然有額外比錢啦 ~
但我又唔識得人派......為有自己派囉......星期三已經開始左啦 ~
首先早上返學前在小學門口派......派完就去派幼稚園......中午又去另一間幼稚園等上午班放學.....跟著企半個小時.....等返下午班的又派......
噢! 派完半日......好了, 食完飯後......坐一坐......4點返回上課地方.....收生.......直至7 點.....回家後已經8 點幾......
雖然係錦.....佢地冇要求我點做.....點做......係我心急想快d 派完全部大概 5千份啦......
因為6月份大部份學校都開始考試......所以要增取時間.....快...快...快......
佢地係一班教得好好的老師......時常攪全港比賽和展覽.....把獲獎的作品帶到兩岸三地展覽.....我不時都會作義工......又順道攪個旅行團.....和一d 家長 & 學生出席展覽.....好開心架......




沒有留言:

張貼留言