2013年9月14日 星期六

竊秘 ~


2010年7月1日下午1:38朋友累積瀏覽 0 1


早前....我有位朋友 sent 左 email.....對我說整蛋糕d 野.....點解佢會知道 !!!!!!!!!
因為佢平時十分之忙.....跟本冇時四處找 blog 睇.....而且佢唔係依d 人........
跟隨親身遇到佢......佢又直接問我......我都奇怪......唯有講....錦都比你睇到 ~
之後.....寫 blog 都小心左......
跟住而家唯有 set 左朋友先睇到......其他關於課程d 就一 d d 啦 !!!!!!
雖然我寫 d 野.....都唔係作野或講人d 咩.....但總會覺得比人偷窺一樣......感覺唔好......
今日......又收到另一朋友個 email .....話佢睇唔到我早 2 日果篇 ( set 左朋友先睇到) ......點解連佢都知道我有 blog ????????????
OMG !!!!!! 我林到啦 !
Yahoo ! 係你出賣左我 ........原來我出一篇......佢地會顯示比 我所有朋友知道.......
你知唔知......在 email 中 d 聯絡人未必係我 d 好朋友.......我唔想除曬衫企在人面前架 ......
原先我想開個另一 email .....但而家唯有都係繼續 set 左朋友先睇到這方案 !!!!!!!!!



劉比蒂的相簿
4000
  • Ching Yee Helen
    乜係咁o架咩, 係佢add左你, 你有新blog先係mail 通知喎
    • 劉比蒂
      我 入亞仔個 yahoo email a/c , 都 check 過, 真係顯示曬出來.....我寫的每一篇牙.......其實真係唔想d 唔太 friend 嘅朋友睇到......如果想知道清楚d ......叫你d 有 yahoo email a/c 朋友 check 吓啦 !!!!!!!

沒有留言:

張貼留言