2013年9月14日 星期六

廚櫃跟進 - part 1 ~


2011年1月23日下午6:58朋友累積瀏覽 0 0


個錯色廚櫃終於都送到啦..............
其實係佢地大屋搬細屋 (由海景 7/F 搬落 3/F )...........冇地方先今日嚟裝咋 ( 這句係師傅講嘅 )........你知啦年尾時候......個個都趕.....除左我.........
不過安左好過唔安..........怕其他師傅整度.....就唔好啦 !!!!!!!!!
大約10 點半 師傅跟車送貨.........唔知點解明明叫佢地巴士站落貨.......每次都自己找其他路嚟行..........所以咪行錯路 囉..........門牌地址係錦寫........都唔代表住果度架......住村 ma 又唔係住屋苑...........
今日個師傅唔係上次個爆炸頭 ( 有 blog 友係錦叫佢) ........佢一 嚟就講唔記得帶拖板!!!!!!!!  (因為 CLP 未供電, 要搭電 ma) .....上次爆炸頭師傅就帶左 4-5 個拖板..........
好啦 ! 而家點做????????........佢睇見隔離屋窗邊有一條拖板放左出離.........就話將佢拖入屋用人地d 電.........最多比番錢人地..........我講當然唔得啦 !!!!!!!!
我話等我睇吓人地有冇人在家.........問佢地借重好啦 !!!!!!!! 冇人係度 ~~~~~~
錦 ! 我唯有張我 自己用緊個拖板........拿出來囉 !!!!!
E 個師傅係日本首相.......成日騰來騰去 (我指佢攞野唔係一次過攞.....好似我媽話齋狗賴屎) ..........都唔知佢想點 !!!!!!!!
最嬲係佢居然在我個廁所小解 !!!!!!!!!!! 點解唔可以 ?????????
個廁所都冇水 !!!!!!!! 水務局都未嚟安水錶.........全屋都冇水 !!!!!!!! 何來有水沖廁呀 !!!!!!!!!! 而家佢D 尿都唔知點算 !!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言