2013年9月14日 星期六

網誌 ~


2010年6月28日下午1:52公開累積瀏覽 2 5


其實我有 2 篇係比d blog 友先睇到....但我又唔知各位睇唔睇到......
如果睇到......睇唔到......都請覆我呀 ! 唔該 !!!!!!!!



劉比蒂的相簿
4000
  • 小胡子
    我睇到.
    • 劉比蒂
      多謝你 ~
  • Polly
    • Polly

    • 2010年7月6日下午8:43


    i can see your last blog, thx!
     
    we all are fine. thanks a lot for your caring.
     
    forgot to congrats you passed and become a qualified carer!
    • 劉比蒂
      Thanks !
  • Polly
    • Polly

    • 2010年7月6日上午5:28


    mmm.........i can't see anything........
     
    but i respect you to decide who can see your blog because blog is personal thing.
     
    btw, thx for your wish in CNY. i haven't checked message for ages.
    • 劉比蒂
      我已經 set 左你係朋友囉喎 ~ 睇唔到 ???? 當我知道這問題後.....以前有到訪的 blog 友都已經變成我的朋友 ....... 我會選擇性 post d 網誌囉 ~ 多謝你的回覆......你們一家三口近來點呀 ?
  • SkyBlue
    • SkyBlue

    • 2010年7月5日下午3:20


    要緊記尊重知識版權,拒絕一切侵權行為喔!避免非法上下 載或傳送受版權保護的電腦軟件、影片、圖像、音樂作品等。 如果想知道更多有關善用互聯網的資訊,可以來我地個Blog看看丫^^
  • 張師奶
    我篇篇都睇到... yeah!
    • 劉比蒂
      Thanks !

沒有留言:

張貼留言