2013年9月14日 星期六

雪房 ~



2011年1月22日下午5:41公開累積瀏覽 7 1


雖然我果區現在都有 13度左右.....但我而家都要著住件羽絨...........內裡還有抓毛衫...
因為我家有個大雪房........
住的地方唔係古舊.....只有 12年樓齡...........但個廳牆身鋪滿磚........地板都係磚..........佢地話方便打理喎 !!!!!!!!!!!
夏天又唔見涼得去邊................但冬天就好似入左個雪房錦.........
初初入住果時真係冷到騰騰震...........因為之前住開東南樓........經過多年的洗禮.........都習慣左d 啦...............
但這幾年凍起上嚟都好凍.............今年凍到死.........平時一個人, 我又冇開暧爐 (沖涼當然要開啦) ......加上我架充油式係 15A插座 ....牆身電插座係 13A......驚負荷唔起, 又怕死.......所以都係放在一邊.....做裝飾...............
仔女個個每晚都唔齊人..........就算齊人........都各自回房啦 ...........點用 !!!!!!!
我真希望冬天快D 離我而去................或者新屋快D 完工.............我就可以途離大雪房啦 !!!!!!


劉比蒂的相簿
4000
Carmen
  • Carmen

  • 2011年2月16日下午1:43


你個豪宅正所謂 "門高狗大", 咁梗係凍d
劉比蒂
作死呀 ! 邊度係豪宅姐 !!!!!!!!!! 狗就有3 隻 !!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言