2013年9月15日 星期日

芒果樹



2011年10月2日下午10:47公開累積瀏覽 78 1


我們家 中的芒果樹....係大約10年前.....我家姐老遠從中山帶回來.....記得當時佢在復活節帶著一棵光禿禿的樹和一個正在發燒的女兒....打蛇餅 由羅湖過關帶比我......雖然芒果樹的工作 (結果後D芒果有好多蟲)....已經完成......但我就當佢係綠化芒......觀賞葉......綠化環境  !!!!!



不過......我想姐.....但我老爺說....芒果唔食得.....就斬左佢啦 ! 棵樹生在佢塊地上....點唔可以抵頭......佢一日斬D .....一日斬D.......變成錦啦! 請睇下.....樹右下方....見唔見到有幾個芒果呀 ?
劉比蒂的相簿
4000
小胡子
咦~我奶奶都係咁做喎~唔通其實係種芒果樹嘅保養方法?
劉比蒂
NO....NO... 我老爺全部斬曬呀.....連根拔左 .....唔係食完D 芒果後個D 斬法喎 !

沒有留言:

張貼留言