2013年9月15日 星期日

等待 ~ part 1


2011年4月21日下午12:15公開累積瀏覽 33 1


說回 19/4 當日下午5點半.......亞仔先開始飲瀉水............
點解禁遲先飲 ? 亞仔話....唔知.......早上 8 點幾入院至下午禁多個鐘.....只定時做量血壓..........
食白膠漿 = 杰d 粥水 ............加上熱嘅果汁..........瀉水似云呢拿味.....我講你咪當佢係雪糕囉 !!!!!!!!!!
佢飲左瀉水後..............2 小時已經疴清...............禁快 ??????
全靠3 日前d 低渣餐 !!!!!!!!!
20/4 ..........早上 9 時多......又飲多次........點解 ????????
叫亞仔問姑娘點解 ? 又話疴清 ?
姑娘講再確保一定清曬 !!!!!!!!!!
當然係冇啦 !!!!!!
我中午探病時間到達............再睇下佢d 白膠漿係點 !!!!!!!!! 都唔差呀 .....似粥底火煱.....
因為佢張 booking 紙係 2:00 pm...........錦, 我當然等佢啦.....不過要在病房外面..........
2:30 pm 亞仔已經換左衫.......等做鏡............
等待的我 ............心都急...........怕自己走漏眼 .........亞仔又唔覆 sms ........一有輪椅入病房....人就緊張起來...........等呀等 !!!!!!!!
突然聽見姑娘拿起個背囊大叫 邊個 係 '邊個' 屋企人呀 ??????
我當然彈起......走上前.....接個背囊.......姑娘講我可以跟住去............原來真走漏眼.....亞仔係瞓在床上............




沒有留言:

張貼留言