2013年9月15日 星期日

亞仔 - 流血記


2011年4月9日下午3:20朋友累積瀏覽 0 3


清明節......同大女 & 二女去探亞媽..........亞仔瞓教唔去.........衰仔 !
探完亞媽後......就同老豆去飲茶........飲完後去元朗 forever 買潤唇膏.........食閉門羹 !
又去富士皇睇抽油煙機................再去買菜.......就回家了..............
5 時半回家後..........亞仔講去大便後有血............問佢是否好硬........佢話唔係.......我不以為意....冇理 佢......一直到晚上7 時多........二女叫我入廁所睇下細佬變左女仔......來經了 !!!!!!!!
一睇馬桶中.....真係血呀 ! 係鮮血呀 !
洗埋碗..........去 A&E .......9 時正到......9時半可以見 醫生了......醫生問明.....要探肛呀 ! 未去之前.....我知道一定要檢查啦.....但亞仔唔知 ma ........so poor ..........
醫生話佢果度 d 儀器唔夠長.......睇唔到......但一定唔係痔瘡.........要去威記檢查.......但要問下先...........叫我們出去等.........
醫生再叫.....就講.....唔去威記去北區......白車會送我們去...........
但等白車+ 上送到北區已經 11時半...........哇 ! 去到交文件.............再等叫名.....先知道要入院...............
冇法啦.....亞仔驚到死............在病房.....當值醫生又檢查多次.........姑娘講佢血色素低........安頓之後......我都回家..........
途中亞仔 sms ....講佢要吊水啊 ! 佢叫姑娘個豆唔好打在手背........因為佢瞓教會四圍 '煜'........
6/4, 8時多主診岑醫生叫亞仔找我..........講解要同佢做咩檢查 (刪幾十字 )...........如果血色素差落去的話....一定要盡快做大腸鏡............但正常反.....就遲d 先做..........問我清楚嗎 ? 
錦......我就同亞媽講我肚疴.....唔去探佢.......冇講亞仔入院.....費事佢担心個孫...........
中午探病時.......簽紙做檢查..........又攞左d 日用品.....功課......比亞仔...........
一直都同亞仔 sms ...........3時半......亞仔話可以出院啦 ! 問佢做左檢查未 ???????
佢話醫生話......安排左 19/4 入院..... 20/4 先做大腸鏡...........





劉比蒂的相簿
4000
  • Da Da
    • Da Da

    • 2011年4月14日下午8:13


    DON'T WORRY TOO MUCH, GET WELL SOON....
    • 劉比蒂
      等待 19/4 的來臨........thx !
  • samwei
    • samwei

    • 2011年4月14日上午2:39


    wish him well
    • 劉比蒂
      thanks !
  • 何媽
    • 何媽

    • 2011年4月11日上午1:50


    祝你仔仔身體健康

沒有留言:

張貼留言