2013年9月15日 星期日

忙碌中................



2011年11月18日下午5:23公開累積瀏覽 103 6


雖然入左伙......但還餘下全屋D 門仔.....洗手盆和廚房星盆, 灶頭.....都未安裝..................我想室內工程要月底先至完工................判頭說出左滿意紙後....先做禾堂............


10/11 先收到地政
總署封信.....講現在他們和民政事務總署, 差餉物業估價署, 實行一套簡化程序, 加快處理原居民的差餉豁免申請....................

原來我係判頭第一份用新的簡化程序的業主.....................

我 而家每日都過新屋抹塵.......全屋都係自己一手一腳抹.......包括摌地下d白英泥......清垃圾.....清沙石......倒工程廢 料........抹窗.......因為等判頭而家還未入到伙囉............我唔介意做女工.....只望快d 入伙......................

現在還餘下一個廁所窗.....一個廳窗.....一個露台窗和閘..........................明天一定ko 佢......

跟隨就係搬可以自己搬得d 野.................我想新曆年都可以住新屋掛.................哈哈 !
劉比蒂的相簿
4000
  • littlekawai
    P.S.係呀!!呢家政府一條龍服務....不過我等個門牌號碼(差响物業估價處出),都等左差唔多半年...搞到D信全部要寄去第二度
    • 劉比蒂
      我自己打電話去申請門牌號碼.....佢地問點解要 ????? 因為 PCCW 要門牌號碼先至同我攪搬遷...........所以我大概1 個月就有NO.....
  • littlekawai
    清英泥沙石,呢D真係判頭負責...不過我明你想快D,實在等得太耐喇!!
    我呢家仲差花園鋪磚,油圍牆油,間屋個星盆未換同D濕星野....不過我個大判話新年(農曆)前先搞掂=.="
    • 劉比蒂
      而家D 師傅好欠人用.....全部要等好耐
  • Kitty
    • Kitty

    • 2011年12月23日下午2:50


    *•.¸(。◠‿◠。) ¸.•*...MERRY CHRISTMAS..☆ ┊ ┊ ┊ ┊ ☆..聖誔快樂,,呀..*•.¸_██_¸.•*
    • 劉比蒂
      Merry Christmas !
  • Blog書
    • Blog書

    • 2011年12月22日下午6:50


    Merry X'mas!
    • 劉比蒂
      Merry Christmas !
  • 小胡子
    努力~加油~一定得!!
    • 劉比蒂
      thx ! 星期三有人檢樓啦! 3/11 入紙出滿意紙......23/11 就嚟啦!
  • Da Da
    • Da Da

    • 2011年11月19日上午7:53


    希望如你所願...
    • 劉比蒂
      thx! ^.^

沒有留言:

張貼留言