2013年9月15日 星期日

來電 ~



2011年5月5日下午4:40公開累積瀏覽 10 2


今日收到 2 個推銷電話打到手提...........平時都有架.........不過今次就覺得佢地係有少少搏'濛'....
第一個係香港寬頻......一開口就知道我姓氏 ....
個男士講 : x小姐 , 我地係香港寬頻, 你個商業寬頻係咪快到期 ?
我說 : 吓, 商業寬頻 ???? 你邊度打嚟 ?
男 : 係香港寬頻  .....
我 : (當時先醒起....以前公司係我做聯絡) 公司已經關門大吉啦喎 !!!!
男 : 錦你自己的家中的呢 ???????
我 : 我地只可以用 pccw 喎 !!!!
男 : 錦, 好啦 ! (立即收線)
PS ..... 其實以前公司都係用 PCCW ......佢地香港寬頻搏曬 '濛'.......林住我地唔清晰.....中佢地招 .............
哈哈 ! 其實對話中.....我都有少少混亂.....所以問左佢 2 次係咪香港寬頻 !!!!!!!!

第二個係尖沙咀 California  ..........又係一開口就知道我姓 mud...........
今次係女嘅 .......佢講左 2 次係 尖沙咀 California打嚟...........
佢講 : x 小姐, 我地係尖沙咀 California (做 gym) 打嚟....你有份禮物喎 .....但要上嚟拿喎 ..........
我 : 禮物 ??????? 咩禮物 ?  你點知道我電話 ????????
女 : 你有個朋友推荐你嘅 !!!!!!! 所以有你電話 ...........(我心林......邊個衰人對我禁好 ??)
我 : 錦 , 我邊個朋友推荐呀 ???????
女 : 我唔知道......我只係打電話架咋 .........
我 : 我而家通知你......我冇朋友做 gym.....所以唔識邊個人推荐我......禮物 !! 我唔會要 !!!!!! 你最好立即取消我d 資料.........如果唔係會投訴你地 !!!!!
女 : 錦好啦 ! 小姐......我地會取消你的資料...........

以上的2 個對話.....可能係銀行或電訊公司賣左我d 野比人......如果唔係....唔會知道我姓 mud ..............佢地全部有來電顯示嘅 !!!!!!!!!




劉比蒂的相簿
4000
  • samwei
    • samwei

    • 2011年5月11日上午4:15


    陌生電話我唔接架, 有要事就留言啦。
    • 劉比蒂
      因為政府規定如果d推銷電話.......一定要有來電顯示的.....如果唔接......又怕係朋友由其他電話打嚟 !!!!!!!
      好似我亞媽.....佢睇見識果d 電話號碼.....先聽.......但佢就連long distance 都 miss 左好多次囉 !!!!!!!!
  • 小胡子
    我開始敬重呢D推銷員, 起碼敬業樂業.
    因為近年收到D推銷電話~衰到呢~直情sell都費時, 態度又惡劣, 只為接通然後博你快快收線, 可能佢地係以接通電話的數目來收錢都唔定.
    • 劉比蒂
      係呢 ! 有時就響幾吓......又收線.....好多都係由大陸打落嚟架 !!!!!

沒有留言:

張貼留言