2013年9月15日 星期日

今年的花 ~


2011年5月19日上午12:00公開累積瀏覽 15 2


種花有多年.........但每年的花都冇今年多...........
未養狗前在天台種蘭花........中國蘭和洋蘭.........其實係亞媽搬家.....放唔落......所以全歸我所有.........
但養一隻狗都還可以.......3隻就死得人多.........因為佢地會翻箱倒'籠'........'找' 泥...........根都食埋.........
而家只可以在露台種.........所以唔太好.........陽光唔足夠...........
亞媽又為我準備花園來張羅.........四處幫我找靚花............佢倆佬在中山帶花回來......球蘭.....在瓊園買 $120一盆............而家唔洗錢.........因為在星辰花園d 屋主比亞媽嘅 !
上圖 : 未開的球蘭 .....花開左好像絲絨一樣 ........
不同品種的蝴蝶蘭開得十分之燦爛.............
紅色.....白色......什色..........
下圖 : 這張唔係我種嘅......係叔仔太太種.............

劉比蒂的相簿
4000
  • 小胡子
    你種花有一手喎, 蘭花咁難種都種得咁靚!
    • 劉比蒂
      其實我邊叻呀 ~ 最尾果張的主人....重叻呀 ! 佢平時唔淋花.....全靠上天d 雨水......連蟲水都冇打架 !!!!!!!!!!
  • 何媽
    • 何媽

    • 2011年5月19日上午4:59


    D 蘭花種得好靚喎! 我次次種蘭花都吾掂!! 你好掂!!
    • 劉比蒂
      唔係呀 ! 我都係好少理佢地架.....都係一個星期先淋水...... 3 個月比下肥......間唔中打下蟲水.......

沒有留言:

張貼留言