2013年9月15日 星期日

生日 ~


2011年2月11日上午8:35公開累積瀏覽 13 3


今日係大女的舊曆生日.........
亞媽祝你生日快樂.....工作順利........唔好買禁多野........儲錢ar ~
回想 25年前..........而家都已經入左醫院.........但你都要我經歷 12個鐘痛楚........你先出世.........所以老人家時常講生有時....死有命....擋不住.......
雖然太細微d 段落都已經淡忘.........但大果d 都瀝瀝在目............
例如.........由早上食左你亞婆煮果煲......煲仔飯先入院.....中午人地食 lunch....我冇得食....因為痛到死.......跟本食唔到..........到下午5 點幾.....姑娘話唔食d 點有力生呀 !
所以她拿左碗碎肉粥........餵我食左半碗.........
到我生完你後.........見到你亞婆第一件時問........有冇飯食 !!!!!!!!!! 超肚睋 !




劉比蒂的相簿
4000
  • Carmen
    • Carmen

    • 2011年2月16日下午1:40


    BETTY,話咁快又過左25年, 雖然歲月無情, 但相信你係呢段日子裡面都係開心既時間多, 你唔生佢, 又點知個女咁乖呢 , 係咪?? 
    • 劉比蒂
      冇錯! 佢係一個由細到大都唔洗人粗心.......微型師奶嚟 !!!!!!!!
  • 張師奶
    祝囡囡萬事如意, 青春美麗, 賺多d 錢俾佢阿媽駛!! :)
    • 劉比蒂
      多謝祝福 ! 佢有比錢我洗架 !
  • 小胡子
    哈~生仔回憶都係關於食, 證明你好喜歡食野喎!
    • 劉比蒂
      冇辦法啦.....食 ! 好重要 ma !!!!!!!! 哈哈 !

沒有留言:

張貼留言