2013年9月13日 星期五

又係姐姐~



2009年10月30日下午1:08公開累積瀏覽 10 4


Part 2
她係一個唔太難溝通的人, 我指會講廣東話 ......而且又冇bb要她照顧.....
家裡要做咩清潔, 邊樣要做先, 做后, 我係唔會指定, 你覺得污漕就做......當然基本d 日日都要做啦......
唔單只她, 以前d 姐姐都係唔會指定.....今日做唔到, 等明天做....
每一個姐姐都唔洗買餸.....係我自己買.....除非我病或者出外.......所以工作只係清潔和煮飯......有d較困難工作都係和我一同做......
初時, 問題不大, 蜜月期後.....都冇咩野.....只發覺高過她d 地方就唔會做.......手腳開始放慢.....洗廁所2個鐘 (廁所面積大概30-40呎到) .....洗完了都唔乾淨....我唔係潔癖d人.....這一部份都唔係重點......
現在晚飯都每日早10-15 分鐘開......以前 7:45 .......現在可以早到7:00 呀.....但一家人都未返來......每日都好似在外國生活.....各自各食碟頭飯.......因為有2 套劇集出街.......她趕住睇電視......這部份亦都唔係重點......
姐姐有一把長頭髮到雞亦禁長, 每日洗頭.......早幾個月, 大女都說唔見她有洗頭水, 護髮素.....我說你小心眼啫......但又好似冇買喎......以前d姐姐全部日用品都係自己買......唔會用我們d......
昨晚又發覺我倆公婆d番梘會用得禁快.....大女說她好似連刷牙個杯都用我地嘅 (我給她漱口杯, 她只放梳, 洗面膏, 面霜, 美乳膏.......)
今早用試探形式問她, 她說有買洗頭水, 只不過買refill, 再入落舊樽中, 我說舊樽中d 係護髮素, 唔係洗頭水, 我在她面前點了d出來, 一洗係冇泡......
再問她, 點解唔見你有梘液嘅 ? (因為廁所裡冇她的梘液樽和番梘盒) 她回答, 我用番梘ma......她在漱口杯中找出兩粒比五毫子大一些番梘.......
其實我唔係介意她用我d 野, 而係我問她, 她都講太話......
星期天, 看她放假后, 會唔會買回來.......






劉比蒂的相簿
4000
  • Hanna
    • Hanna

    • 2009年11月7日上午7:29


    我都聽過好多關於工人姐姐既故事,我以前係香港都有請工人,因為自己要返工,所以唔請唔得,唯有千揀"慢"揀,希望可以揀到個好架啦,不過有時都係撞彩架咋!
    • 劉比蒂
      我d 姐姐每況愈下........現在這個成日側側膊唔多覺.......如果用以前d 來比這個係以前的 三分之一 工作量.....
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年11月4日上午7:58


    嘩! 你咁嚴重呀!! 咁真係要請個人幫輕下!!
    • 劉比蒂
      雖然我的問題好似好嚴重, 原來在醫院做物理治療時, 才知道係小兒科咋......有時可以係防不聲防架.....一個 "乞次" 就整親......或者係 蹲下再起來.....都會架......
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年11月2日下午7:37


    你請菲傭啊? 我好吾慣有陌生人在家, 有怕她手腳吾乾淨, 有怕她煮飯吾乾淨, 總之好吾慣!!
    • 劉比蒂
      唔係啊! 唔慣都唔得啦! 自從二女出世後兩年度, 發現腰錐間盆 4 和5 節 " 突" 出, 太粗重的家務, 做完就要瞓床, 最嚴重果次, 連刷牙洗臉都要在床上度過一星期 ! 所以為有請人保住自己啦 !

沒有留言:

張貼留言