2013年9月13日 星期五

買電腦~



2009年10月10日上午8:23公開累積瀏覽 53 1


7 Oct. 09
昨午, 在家附近豐記和 pccw 睇電腦.......看看還有冇所需的牌子和形號.......兩間都說我要求的款式已經冇貨......pccw 售貨員說不如叫我買d 平款式......我買東西不只係睇價錢.....都看是否所需要的.....平貴不代表好與壞.........最緊係 arm 用.......
中午出了去旺角睇電腦......二女亞 sir 推介 dell , 上網看過 dell , 而且都去過幾個討論區, 睇吓有咩評價.......其實心目中首選心儀 lenovo , thinkpad (以前的ibm) .......我家幾部都係這牌子......好洗好用......而且買 business 版 就可以downgrade 去 xp (附上 2 隻碟) , upgrade 去 win 7添 (1/2010 前登記) , 3 年國際保養 ...... 次選富士通.....兩部價錢差無幾........
第一站就到百老x (豉油街地鋪).....當時唔多人.....售貨員 kelvin 問有咩可以幫到我.......我第一時間就睇吓還有冇 show 要買的 model 啦......又扮吓唔識.....問吓可唔可以支援d 軟件啦.....他都一一回答到我d 詢問.......費事再去其他 shop 再睇.......就這樣買了.........首選T400......包括機身, 有形, 無形式, 一共十樣野 ........如多一個 adaptor, sata hard disk , filter, port replicatior .........重有一樣正嘅.....哈哈! 中銀卡, 做 24 個月分期, $58x/month ........
原來百老x 只賣日本出的富士通.......豐記冇得賣架.......只賣國產富士通.......

沒有留言:

張貼留言