2013年9月13日 星期五

水餃~




2009年12月7日下午1:57公開累積瀏覽 20 3


星期六, 一家齊人......好耐冇整過水餃.......所以.......所以整兩種菜.....
買了半肥瘦.......
一斤半  矮腳白菜.....
一斤半  白水餃皮.....

另外加上 八九片紹菜 ......蔥


先把半肥瘦自己 chop....加上調味.....再加上蔥 (切粒 )


白菜和紹菜洗淨.....切絲.....
煲水.....水滾把白菜絲出水.....菜絲林身後.......取出........再過冷河.....
把菜絲搾乾水份後......把菜絲 chop 多次.....然後再搾水......全乾...加入半肥瘦中....
紹菜都一樣做法.......
有些人會把菜絲放進魚袋中, 搾乾水份......我就用雙手....搾....搾...搾......


亞仔幫手一齊包........一共包了 97隻.....6 個人分.....

















食到飽到死.......餘下留到星期日才食.....
我地齋食.....冇加麵.....或其他......




劉比蒂的相簿
4000
  • 張師奶
    見到就想食了!
    我屋企只有急凍雲吞皮, 都好, 照殺!
    • 劉比蒂
      好似 sze sir 話齋 , 請自便啊 ! 唔好客氣 ~
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年12月7日下午7:20


    D菜點解要出水呀? 新鮮包吾得咩? 浪費了新鮮菜汁喎!!
    • 劉比蒂
      出水其實要d 菜林身, 才可以張d 水搾出, 如果唔做這部, 太濕啦, 包起來d 皮會穿隆架 ......
  • *♡♡小肥豬♡♡*
    我又想食呀....不過我只係買現成, 唔識自己包~
    • 劉比蒂
      請拿碗筷一齊食 ~

沒有留言:

張貼留言