2013年9月13日 星期五

姐姐~



2009年10月30日下午12:16公開累積瀏覽 12 2


Part 1
自從十多年前搬家後, 一直都有請姐姐幫手, 因為當時仔女還細, 而且又湊多個姨甥, 一共四個小朋友, 地方大了, 家務當然多左, 其中五至六年還要反返工, 所以一直都冇想到唔要姐姐幫手.......
以前都係直接由她們的家鄉到港, 全部係第一手, 雖然唔太識講廣東話, 但人品十分淳樸, 亦都好勤力, 個個都聽教聽話......
第一個姐姐, 不用煮飯 (在老人家處食) , 只照顧小朋友和清潔......我返工時還幫我教當時讀小二和幼稚園的亞仔默書(中默喎) , 我用中文讀了一遍, 她用自己d 文字寫下........
到現在個個一講起, 都掛著她呢! 她現在還在港工作......11年只有二個太太......
第二個姐姐, 煮食一流, 照顧6歲亞仔 (當時冇湊姨甥).......在港工作幾年.......去年回家鄉讀神學......
第三個姐姐, 一般.....她係一個冇繼續在港工作的姐姐.....
第四個姐姐, 都係一般.....原本想留下她.......因為當時另一半冇野做.....為有放棄.......現在住錦繡啊....
現在的姐姐, 係在港工作了7 個月, 太太移民, 冇得留下......而且照顧bb 唔太小心......公司講.....congee 裡有魚骨喎......
剛我要懂廣東話的姐姐.....和唔洗教.....(自己返工ma).....就這樣她在我家做了14個月......


劉比蒂的相簿
4000
  • Hanna
    • Hanna

    • 2009年11月7日上午7:34


    我都算好彩,十四年來只係用過兩個工人姐姐,一個係菲傭,一個係印傭。可能我要求唔高,加上兩個工人都算係有良心既人,所以十幾年都無咩事發生,真係要感謝主啊!
    • 劉比蒂
      以前d 人純樸, 而家已經冇啦 ! 完了合約唔反告你, 已經係萬幸啊 ! 現在政府話放寬大陸人在港打工, 不過要 45歲以上.......
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年11月2日下午7:29


    而家好多請大陸探親阿姐, 請廣東省附近的. 又識講廣東話, 我家婆請好耐啦! 不過有時要返去大陸簽証, 煩D!!
    • 劉比蒂
      大陸冇親朋戚友啊 !

沒有留言:

張貼留言