2013年9月13日 星期五

實習試 ~




2010年2月21日上午9:18公開累積瀏覽 62 0


26 JAN 2010
第一次實習試 : 失禁護理/壓點處理 (15 mins, 包括準備用品)
我和partner 一同考.......今次係我抽先.......
我幫partner做失禁護理......我和她 練習了幾次......大家都有了黙契......而且她會暗中提起少少 pat pat........時間差點過鐘.......
就這樣第一次實習試......考完.......
而家我三言兩語講完.....但實則還有好多步驟.......還一路做一路要講....現在做緊東......做緊西.......等長者明白你和她們做緊咩嘢.......
壓點處理當然係我做長者啦.........
11 FEB 2010
第二次實習試 : 扶抱和餵食/扶抱和口腔護理 (20 mins)
今次係 partner 抽籤......一人一次公平d
幸運係唔會跟隨我.......我又要考d 難道高的問題.......
我考扶抱 partner 由床上仰臥.....至側臥.....坐起.....由床到輪椅.......推到指定位置洗口 (其實係幫長者擦牙).......
錦 ! 當然係幫 model 擦牙啦 .......哈哈.......
原本今次係考 15 mins.....但唔知點解又改了成 20 mins ......超多時間餘下........
我都好d ......我 partner 餘下d 時間還要多.....時間太多......相對考官問d問題就會多d啦....

兩次實習考試成績要星期一才知道啊 !


沒有留言:

張貼留言