2013年9月13日 星期五

網上系統 ~



2009年12月16日下午10:57公開累積瀏覽 11 3


自五年級起, 亞仔每星期日都會到金鐘上英文班......
英文班係每一學期收費的, 一年就分上下學期.......新生就要到金鐘報名.....但舊生就可以上網報名或郵寄......
所以我用上網來報名都有好多次經驗.......覺得非常方便.....而且繳費十分之安全.....
下學期報名已經在15 號開始了......一踏正九點, 就立刻登入.......
因為今個學期, 他們用了一個新網上系統......所以冇以前禁方便......以前如果你讀開那一級, 只會顯視自己可以選擇那級的時間, 返星期幾, 在邊個 centre 上課.....其他班級係唔會睇見......係唔會報錯班的......
就因為這樣....今次就報錯班, 交錯錢.......當我知道時, 立即打電話查詢........電話跳到留言.....為有留下 message 啦......
再打了幾次後.......最終找到有人接聽......講出我原本想報中三至中四班.....但報錯了中一至中二班.......原本要交 4600 , 現只交了 4500......但又收到 email confirm 成功收了錢和 confirm 有位......
徐小姐說立刻幫我 hold 住中三個位先......等今天過了數才算 o.k.......
但中午來電說還未收到錢啊......叫我問一下銀行......
銀行回答過了數喎......叫 BC 再 check 吓自己 bank 收到錢未.....銀行還給了一個 code 給他們跟查........但到晚上六時都話未查到.......今次真係麻煩......錢又過了.....大拿拿4500 喎.......
他們更改系統一定不只是我一個出了問題掛.......唔係我蠢 ma......如果係.....都唔會之前果九次成功.....今次先至錯 ????????



劉比蒂的相簿
4000
  • Hanna
    • Hanna

    • 2009年12月19日下午11:14


    你覺得係BC學英文有無成效呢?以前我都試過俾兩個小朋友去讀,但就覺得麻麻地,有啲浪費既感覺!
    • 劉比蒂
      oral 都好似鬼嘅.....但 grammer 就........
  • 何媽
    • 何媽

    • 2009年12月17日下午8:36


    好大數! 要追呀!
    • 劉比蒂
      昨晚才通知d 錢收到曬啦.....多謝你關心
  • 張師奶
    好貴!! 要著緊d 追返黎!
    • 劉比蒂
      追到啦.....昨晚才通知 d 錢收到啦.....多謝關心

沒有留言:

張貼留言