2013年9月13日 星期五

急救考試~



2010年2月20日上午9:42公開累積瀏覽 565 1


上星期五, 早上上完堂, 食完飯後........下午2點開始急救考試 (課程包的, 不用另外收費).......
先考30條MC (全部在急救書中的MC出) ......然後CPR.....出血......骨折......
MC 應該全部取得滿分.......
自己和 PARTNER 先考骨折 (6 mins).....我抽了左手手腕骨折.....用了2條三角巾.....包了大手掛後.....餘下大把時間.......姿姿整整......把 partner 的衣領整好......
我舉手說: 亞sir, 我整好啦 !......
亞 sir 回答 : 你帶禁多三角巾嚟做咩呀 ?
一言驚醒回答 : 啊 !
真大蒙.....唔記得骨折要用多一條三角巾.....固定傷者.......
就這樣......同學就多了一個笑柄.......
今次都唔係第一次.....話說我們要上d 軟性技巧課程......其中要做d 堂上功課.....(其實係9型人格中的遊戲)
亞 sir 給了d 問題我們做.......叫我們睇清楚先做.......我一睇見問題後立即做......做到某條.....係要企起身大聲叫我最快....
我真係跟足.....大聲講 "我最快" .....
又做到另外一條叫.....大聲叫 "我最叻".....
全班都在笑......天呀.....原來給人整估........(其實我係太認真)
所以一講這件事......全班都在笑囉.......我又唔會mind 嘅........

劉比蒂的相簿
4000
劉比蒂
係呀 ! 有時都好心急 , 因為想快d 考完 ma .......(哈哈, 開心沖昏了頭腦)

沒有留言:

張貼留言